HELP

1.クレジットカードでのお支払いについて

本サイトはクレジットカードのお支払いにおいて、カード情報の盗用による「なりすまし」などの不正利用を未然に防止する為に本人認証サービス (3Dセキュア)を導入しております。
ご使用のクレジットカードが本人認証サービス(3Dセキュア)に対応されているかご不明な場合は各カード発行元に直接お問い合わせください。
※ お客様のご契約内容や一部カードによっては、分割払いなどのご利用ができない場合があります。

2.本人認証サービス (3Dセキュア)の認証が下りない場合

本人認証サービス(3Dセキュア)にて認証されない場合は、下記のお支払い方法で承ります。
・Pay Pal(国内 / 海外) 弊社の正式ペイパル口座は info@35summers.com となります。
・お振込み(国内) CONTACT よりお問い合わせください
・代引きサービス(国内)CONTACT よりお問い合わせください
上記お支払いの場合はご希望の商品名とサイズを明記の上、info@anatomica.jp までご連絡下さい。

3.サイズについて

サイズガイドをご確認頂き、サイズについて不安がある場合はスタッフによる適正サイズのご案内をさせて頂いております。
着用者の【商品名/身長 / 胸囲 / ウエスト / 裄丈】 を明記の上、info@anatomica.jp までご連絡下さい。

4.発送について(日本国内)

ご注文いただきました商品は、佐川急便にてお届けいたします。
※プレゼントご希望の場合、こちら のギフトをカートに入れて購入にお進みください。
佐川急便が通常に営業している時は、ご注文をお受けして翌日から5営業日でお届けいたします。
年末年始は休業をさせて頂きます。日程については NEWS をご確認ください。
ご注文が集中した場合や在庫状況等により、お届けできない場合があります。
お届けが遅れる場合はメールにて連絡させていただきます。
発送手続き完了後、no-reply@anatomica.jpより、発送が完了した旨のメールを配信いたします。

5.発送について(日本国外)

ご注文いただきました商品は、日本郵便の EMS サービスまたは DHL にてお届けいたします。
通常は、ご注文をお受けしてから DHL の場合は 5~7営業日前後、EMS の場合 7~10営業日前後でお届け致します。
年末年始は休業をさせて頂きます。日程については NEWS をご確認ください。
ご注文が集中した場合や在庫状況等により、お届けできない場合があります。
お届けが遅れる場合はメールにて連絡させていただきます。
発送手続き完了後、no-reply@anatomica.jp より、発送が完了した旨のメールを配信いたします。

EMS で発送不可能な国への発送は出来かねます。下記のリンクよりご確認下さい。
http://www.post.japanpost.jp/int/ems/country/index.html

EMS について
http://www.post.japanpost.jp/int/index.html

DHL について
https://www.dhl.com/jp-ja/home.html

6.送料について(日本国内)

全国一律 1,100円(税込)
商品合計 10,000円(税抜)以上のお買い上げの場合は送料無料

7.送料について(日本国外)

アジア(日本を除く) = 一律 3,000円(EMS)
北アメリカ、中央アメリカ、オセアニア、中近東 = 一律 8,000円(DHL)
ヨーロッパ = 一律 8,000円(DHL)
南アメリカ、アフリカ = 一律 8,000円(DHL)

8.関税について

海外からのご購入につきましては、ご購入頂いた商品に対し、お受け取り国での通関時に関税やその他の輸入税、および通関手数料が課せられる場合がございます。その際は、全てお客様負担となりますので、お届け時に直接配送業者へお支払い下さい。通関に関する指針・方針は国ごとに異なります。
詳しくは、お受け取り国の税関にお問い合わせください。

9.その他問い合わせについて

「お届け先の変更」「配達日の日時指定」「指定時間をすぎても商品が届かない」など配送に関するお問い合わせは info@anatomica.jp までご連絡下さい。

10.キャンセル・返品(返金)について

基本商品の不具合による場合のみ返金ご対応いたします。但しセール品は対象外。
この場合、返品に係る費用を全て弊社負担にて対応させて頂きます。

尚交換ご希望の場合は、商品を発送する前にご連絡下さい。交換ご希望商品の在庫を確保した上で、ご連絡致します。
この場合、返品に係る費用は全てお客様負担とさせて頂きます。

返品又は交換ご希望の場合は、商品を発送する前に弊社まで必ずご連絡下さい。
info@35summers.com 又は info@anatomica.jp

下記に該当する場合は交換、返金でき兼ねますのでご注意下さい。
a 弊店の長期休暇期間を除き、お届けから8日以上経過した商品
b 使用済み、あるいはお直しや洗濯、クリーニングされた商品
c お客様が汚損・破損・ニオイ付着・汚れ・キズが生じた商品
d 商品タグ・ラベルを切り離したり、紛失された商品
e 返品目的でサイズ違いや色違いを多数購入された場合
f 事前ご連絡なしにご返送頂いた商品
g セール商品
※上記に 当てはまる項目があった商品は、着払いにて返送させて頂きます。
対応可能期間:商品到着後 8日以内にご連絡をいただいた場合のみ。



1. About payment by credit card

In order to prevent unauthorized use of your credit card, this website has introduced the Identity authentication service (3D Secure).
If you are not sure whether your credit card is compatible with 3D Secure, please contact your card issuer directly.
If you have any questions, please contact your credit card issuer directly.
* Please note that depending on your contract and some cards, you may not be able to use installment payments.

2. When the 3D Secure is not authenticated

If you are not authenticated by the 3D Secure service, you can use the following payment methods.
・Pay Pal (domestic/overseas) Please pay with PayPal to info@35summers.com
・Bank Transfer ( Domestic ) Please contact us from CONTACT.
・Cash on delivery service (domestic) Please contact us for more information.
For the above payment, please contact us at info@anatomica.jp with your name and size of the item you want.

3. About Size

If you are unsure about your size, we will be happy to help you to find the right size.
Please contact us at info@35summers.com or info@anatomica.jp with the item name, your height, chest measurement, waist and sleeve length.

4. About Shipping [ Shipping to Japan ]

Your order will be delivered by Sagawa Express.
* If you would like to purchase as a gift, please add this gift to your cart and proceed to purchase.
When Sagawa Express is normally open, delivery will be made within 5 business days from the next day after receiving your order.
We will be closed during the year-end and New Year holidays. Please check NEWS for the schedule.

We may not be able to accept your order due to concentration of orders or stock status.
If delivery is delayed, we will notify you by e-mail.
After the shipping process is complete, you will receive an email from no-reply@anatomica.jp stating that the shipment has been completed.

5. About Shipping [ Shipping outside Japan ]

Your order will be delivered by Japan Post's EMS service or DHL.
Normally, your order is sent in 5 to 7 business days by DHL, 7 to 10 business days by EMS following the day of order.
We will be closed during the year-end and New Year holidays. Please check NEWS for the schedule.
We may not be able to accept your order due to concentration of orders or stock status.
If delivery is delayed, we will notify you by e-mail.
After the shipping process is complete, you will receive an email from no-reply@anatomica.jp stating that the shipment has been completed.

We are not able to ship to countries that cannot be shipped by EMS. Please check from the link below.
http://www.post.japanpost.jp/int/ems/country/index.html

About EMS
http://www.post.japanpost.jp/int/index.html

About DHL
https://www.dhl.com/global-en/home/tracking.html

6. Shipping cost inside Japan

Nationwide uniform 1,100 yen (tax included)
We offer free shipping on orders of 10,000yen and over (tax excluded).

7. Shipping cost outside Japan

Asia (excluding Japan) = Flat rate 3,000 yen (EMS)
North America, Central America, Oceania, Middle East = Flat rate 8,000 yen (DHL)
Europe = Flat rate 8,000 yen (DHL)
South America, Africa = Flat rate 8,000 yen (DHL)

8. About Customs and duty

For purchases from overseas, customs duties, other import taxes, and customs fees may be imposed on the purchased products at the time of customs clearance in the receiving country.
In such cases, the customer is responsible for all costs and should pay the shipping company directly at the time of delivery.
Guidelines and policies regarding customs clearance vary from country to country. For more information, please contact the customs office of the receiving country.

9. Other inquiries

Please contact us at info@35summers.com or info@anatomica.jp , if you have any questions about delivery, such as "changing the delivery address," "specifying the date and time of delivery," or "not receiving the product after the specified time.”

10. About cancellation and return(refund)

Refunds will only be given for basic product defects. Sale items are not eligible.
In this case, we will cover all costs associated with the return.

If you wish to exchange an item, please contact us before shipping the item, and we will contact you after securing the stock of the item you wish to exchange.
In this case, all costs related to the return of the product will be borne by the customer.

If you wish to return or exchange an item, please be sure to contact us before shipping the item.
Contact us at info@35summers.com or info@anatomica.jp

Please note that we cannot exchange or refund products in the following cases
a. Products that have been delivered for more than 8 days, except during our long vacations.
b. Items that have been used, altered, washed, or cleaned.
c. Products that have been soiled, damaged, smelled, stained, or scratched by the customer.
d. Items where the product tag or label has been cut off or lost.
e. Items that have been purchased in different sizes or colors for the purpose of being returned.
f. Items that have been returned without prior notice.
g. Sale items
* Items which apply to the above will be returned by cash on delivery.
Available periods : Only if you contact us within 8 days after the product arrives.